Problematika Public Relations ve vybraných českých fotbalových klubech – Radim Uhlík
Radim Uhlík
Master's thesis
Problematika Public Relations ve vybraných českých fotbalových klubech
Public Relations Issues in Chosen Czech Football Clubs
Anotácia:
Cílem mé diplomové práce bylo zmapovat činnost fotbalových klubů v oblasti Public relations. Fotbalové kluby se v posledních letech v oblasti vztahů s veřejností výrazně zlepšily. Na zvýšení o povědomí klubu vynakládají nemalé finanční prostředky. Diplomová práce je rozdělena do 6 kapitol. První kapitolou je úvod a závěrečnou závěr. V teoretické části jsem vymezil základní pojmy do problematiky, metody …viacAbstract:
The aim of my thesis was to map the activities of football clubs in the field of public relations. Football clubs have achieved certain improvements in thein relations with the public over the recent years. The enhancement of clubs reputation was subject to investment of considerable funds. The thesis comprises of 6 chapters. The first chapter contains the introduction and the last one then forms the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85043
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2011
- Vedúci: Irena Durdová
- Oponent: Jiří Chasák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
UHLÍK, Radim. \textit{Problematika Public Relations ve vybraných českých fotbalových klubech}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/noh6fz/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Pačesová -
Public relation vybranej finančnej inštitúcie
Libor Füzy -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Radek Laci -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl