Komunikační marketingová strategie značky Mattoni pro sportovní partnerství – Jakub Folauf
Jakub Folauf
Bachelor's thesis
Komunikační marketingová strategie značky Mattoni pro sportovní partnerství
Marketing communication strategy of the Mattoni brand for the sports partnerships
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je především zhodnocení a analýza stávající komunikační marketingové strategie společnosti Karlovarské minerální vody, a.s., a především značky Mattoni za využití literární rešerše a syntézy. Práce je rozdělena do tří hlavních částí, přičemž první část popisuje teoretická východiska. V této části jsou popsány základní marketingové pojmy a pojmy, které jsou podstatné pro …moreAbstract:
The main target of this bachelor thesis is evaluation and analysis of current marketing communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s. and especially the Mattoni brand with usage of literary research and synthesis. The thesis is divided into three main parts with first part describing theoretical basics. This part describes the basic marketing elements and elements, which are relevant to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FOLAUF, Jakub. \textit{Komunikační marketingová strategie značky Mattoni pro sportovní partnerství}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/nromsp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights