Environmentální aspekty CSR u vybraných výrobců v automobilovém průmyslu – Jakub Roflík
Jakub Roflík
Bakalářská práce
Environmentální aspekty CSR u vybraných výrobců v automobilovém průmyslu
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá environmentálními aspekty společenské odpovědnosti firem (CSR) u vybraných výrobců automobilů. Cílem je zmapovat a porovnat strategie a postupy těchto výrobců v oblasti ochrany životního prostředí a zachování přírodních zdrojů. Toho je dosaženo analýzou efektivního a ekologicky šetrného využívání materiálů, svědomitého nakládání s odpady, vodou a energetickými zdroji …víceAbstract:
This bachelor's thesis examines the environmental dimensions of corporate social responsibility (CSR) in a selection of automotive manufacturers. The objective is to identify and compare the strategies and practices of these manufacturers in the field of environmental protection and conservation of natural resources. This is to be achieved through an analysis of the efficient and environmentally friendly …víceKlíčová slova
Korporátní sociální zodpovědnost (CSR) Automobilový průmysl Environmentální udržitelnost Udržitelná výroba Ekologické inovace Globální environmentální regulace Corporate social responsibility (CSR) Automotive industry Environmental sustainability Sustainable manufacturing Ecological innovation Global environmental regulations
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROFLÍK, Jakub. \textit{Environmentální aspekty CSR u vybraných výrobců v automobilovém průmyslu}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/ns1szm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Panasonic
Uzeyir Jafarov -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Sponzoring vs. Corporate social responsibility (CSR)
David Benda -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
The embodiment of Corporate Social Responsibility (CSR) within hotel employees and it’s motivation factors
Christyn Li Ling Chew -
Význam společenské odpovědnosti CSR (Corporate Social Responsibility) pro vybranou firmu
Soňa Hovadíková