Ing. Zuzana Sýkorová
Bachelor's thesis
Marektingový mix
Marketing mix
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je popsat jednotlivé složky marketingového mixu tzv. 4P. Získané teoretické znalosti uplatnit při popisu marketingového mixu využívaného v GE Money Bank, a.s. v oddělení direct channels. Popsat produktové portfolio, cenové strategie, distribuci a komunikaci. Navrhnout opatření pro vylepšení účinnosti jednotlivých složek marketingového mixu.Bakalářská práce obsahuje teoreticko …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe individual components of marketing mix 4P. I am applying the gained theoretical knowledge to describe the marketing mix which is used in GE Money Bank, Inc. in the direct channels department. I am describing the product portfolio, the pricing strategy, distribution and communication. I am also proposing measures to improve the effectivity of the individual …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g2j9i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2008
- Vedúci: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě versus svoboda slova
Tomáš Jeřábek -
Automatizace klasifikace klíčových slov
Romana Pejcalová -
Přímý marketing jako komunikační technika v kazašském podniku
Nikita Bubnov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Anastasiya Kuznetsova -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Personálny marketingový mix
Karin Mancovičová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Anastasiya Kuznetsova -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková