Využití sociálních medií pro marketingovou komunikaci ve společnosti ESAB VAMBERK, s.r.o. – Bc. Simona Nováková
Bc. Simona Nováková
Master's thesis
Využití sociálních medií pro marketingovou komunikaci ve společnosti ESAB VAMBERK, s.r.o.
Use of Social Media for Marketing Communication in the Company ESAB VAMBERK, s.r.o.
Anotácia:
Diplomová práce Využití sociálních medií pro marketingovou komunikaci ve společnosti ESAB VAMBERK, s.r.o. se zabývá marketingovou komunikací zmíněné společnosti se zaměřením na využití sociálních médií. Cílem práce je na základě dotazníkového šetření mezi zákazníky společnosti navrhnout vstup a komunikační strategii na vybraných sociálních médiích pro trh v České republice. Teoretická část popisuje …viacAbstract:
The thesis Use of Social Media for Marketing Communication in the ESAB VAMBERK, s.r.o. is concerned with marketing communiaction in the mentioned company with focus on the use of social media. The aim of the thesis is based on a questionnaire survey among customers to design input and communication strategy on selected social media market in the Czech Republic. The theoretical part describes the relevant …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2015
Zverejniť od: 9. 1. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2015
- Vedúci: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁKOVÁ, Simona. \textit{Využití sociálních medií pro marketingovou komunikaci ve společnosti ESAB VAMBERK, s.r.o.}. Online. Diplomová práca. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Faculty of Economics. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ntp4fw/.
Jak správně citovat práci
Nováková, Simona. Využití sociálních medií pro marketingovou komunikaci ve společnosti ESAB VAMBERK, s.r.o.. Liberec, 2015. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.1.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 1. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková