Marketingová komunikace sportovní akce – Ing. Petr Kutal
Ing. Petr Kutal
Master's thesis
Marketingová komunikace sportovní akce
Marketing Communication of the sport event
Anotácia:
Cílem diplomové práce je navržení marketingové komunikace, která by mohla být aplikována pro pořádání sportovní akce. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmu marketingová komunikace a marketing ve sportu. Praktická část diplomové práce je věnována komparativní analýze dvou zimních světových akcí, pořádaných na území České republiky. Komparace probíhá v rámci aplikované marketingové komunikace. …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis is to propose marketing communications that could be applied for organizing of a sport event. The theoretical part is concerned with the concept of marketing communication and marketing in sports. The practical part of the thesis is devoted to a comparative analysis of two worldwide winter events taking place in the Czech Republic. The comparison is mainly exploited in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Zverejniť od: 7. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kutal, Petr. Marketingová komunikace sportovní akce. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček