Michaela HOLAKOVSKÁ

Bachelor's thesis

Politický marketing se zaměřením na prezidentské volby 2013

Political marketing with a focus on the presidential election in 2013
Abstract:
Anotace Tématem bakalářské práce je politický marketing se zaměřením na prezidentské volby 2013, kde bude rozebrána otázka politického marketingu v prezidentské kampani. Budou zde detailně popsány jednotlivé části s definicemi politického marketingu a marketingového mixu, které zasahují do volebních kampaní. Dále budou představeni dva kandidáti prezidentské volby ve druhém kole Miloš Zeman a Karel …more
Abstract:
Abstract The theme of this bachelor's thesis is political marketing with a focus on the analysis of political marketing in the context of the presidential election in 2013. Individual components of political marketing and marketing mix that affect the election campaign, will be described in detail and defined. Two candidates who participated in the second round of the presidential election in 2013 …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HOLAKOVSKÁ, Michaela. Politický marketing se zaměřením na prezidentské volby 2013. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakulta