Využití metod kritického myšlení ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět na 1. stupni – Veronika Rathouzová
Veronika Rathouzová
Diplomová práce
Využití metod kritického myšlení ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět na 1. stupni
Use methods of critical thinking in the area Man and His World in the first grade of primary school
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit a v praxi ověřit a reflektovat aktivity s využitím metod kritického myšlení ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět. V první části je vymezeno kritické myšlení, u kterého je popsáno vhodné prostředí pro kritické myšlení a program Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Dále je vysvětlen třífázový model učení a metody kritického myšlení. Cílem praktické části je vytvořit …víceAbstract:
The aim of the thesis is to create, verify in practice and reflect on activities using critical thinking methods in the educational field of Man and his World. In the first part, critical thinking is defined, for which a suitable environment for critical thinking and the program Reading and writing for critical thinking are described. Next, the three-phase learning model and critical thinking methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 2. 2023
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7509
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2023
- Vedoucí: doc. PaedDr. Martina Maněnová, Ph.D.
- Oponent: Ing. et Ing. Mgr. Marie Herynková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RATHOUZOVÁ, Veronika. \textit{Využití metod kritického myšlení ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět na 1. stupni}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/nuvibe/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 6. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
Lucie Kaděrová -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková -
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
Klára Zatloukalová -
Metody a formy práce využívané ve výuce čtení a psaní v první a druhé třídě základní školy.
Petra HADRAVOVÁ -
Návrh metodického materiálu k výuce vybraných témat z genetiky ve výchově ke zdraví
Michal Horký -
Vztah žáků prvních ročníků středních škol v Přerově ke kritickému myšlení a hodnocení informačních zdrojů
Petr KONEČNÝ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
2. 6. 2023
Kohout, J.
2. 6. 2023