Eliška Přikrylová
Bachelor's thesis
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Customer satisfaction of selected company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na výzkum spokojenosti zákazníka podniku Elektro Řezníček a jeho využití v praxi. První část práce je tvořena literární rešerší pojmů, které se vztahují k oblasti spokojenosti zákazníka. Práce pokračuje částí metodickou a následně částí praktickou, ve které jsem analyzovala získaná data z dotazníku o spokojenosti zákazníků a následně bylo navrženo možné řešení problematické …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the research of customer satisfaction of the company Elektro Řezníček and its use in practice. The first part of the work consists of a literature search of terms that relate to the area of customer satisfaction. The work continues with the methodical part and then the practical part, in which I analyzed the data obtained from the questionnaire on customer satisfaction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/iwoiv/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Reader: Ing. David Schuller, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Barbora Kopecká -
Analýza vlivu kvality služeb na spokojenost zákazníka
Kamil Koštiál