Sfumato- alternativní metoda ve výuce elementárního čtení a psaní – Kristýna NOVÁKOVÁ
Kristýna NOVÁKOVÁ
Diplomová práce
Sfumato- alternativní metoda ve výuce elementárního čtení a psaní
Sfumato - the Alternative Method in Education of Elementary Reading and Writing
Anotace:
Cílem mé práce je porovnání výukových metod prvopočátečního čtení v elementárním ročníku základní školy ve vztahu ke čtenářské gramotnosti. Blíže se zaměřuji na analyticko- syntetickou metodu a na metodu splývavého čtení Sfumato. V teoretické části jsou vysvětleny podrobněji pojmy čtenářská gramotnost, analyticko- syntetická metoda, Sfumato. Také jsou zde popsány metody prvopočátečního čtení z hlediska …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is the comparison of learning methods of the initial reading at primary schools in terms of reading literacy. The comparison focuses on two methods, on the Analytic-Synthetic Method and Sfumato Method. The theoretical part deals with the terminology, the reading literacy, the Analytic-Synthetic Method and Sfumato Method are explained there. Also, there are described the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Martina Fasnerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVÁKOVÁ, Kristýna. Sfumato- alternativní metoda ve výuce elementárního čtení a psaní. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva