Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média – Bc. Nela Čtvrtečková
Bc. Nela Čtvrtečková
Diplomová práce
Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média
Analysis of Company Promotion Focused on Digital Marketing and Social Media
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na návrh, a především analýzu digitálního marketingu a aktivit na sociálních sítích konkrétní firmy, zabývající se čištěním interiérů vozidel v Novém Městě nad Metují. Hlavní myšlenkou práce je zjistit, jestli firma využívá efektivně nástrojů digitálního marketingu a internetové reklamy, potažmo jestli naplno využívá funkcí sociálních médií pro propagaci své firmy a komunikuje …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the promotion and especially on the analysis of digital marketing and activities on the social networks of a particular company which is dealing with vehicle interior cleaning in Nové Město nad Metují. The main idea of the thesis is to find out that the company uses the tools of digital marketing and internet advertising effectively and if it properly uses the functions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6767
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
- Vedoucí: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČTVRTEČKOVÁ, Nela. \textit{Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/nw03d8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program:
Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Jan Půst -
Marketing na sociálních sítích
Viktória Včelková -
Digitální marketing jako nový nástroj komunikačního mixu integrované marketingové komunikace
Nataliia Bundziak -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
5. 6. 2021
Kohout, J.
5. 6. 2021