Komplexní analýza webu a jeho optimalizace – Bc. Petr Borovec
Bc. Petr Borovec
Master's thesis
Komplexní analýza webu a jeho optimalizace
Complex analysis of a website and optimalization
Anotácia:
Předmětem této práce je komplexní analýza vybraného e-shopu pomocí dostupných analytických a marketingových nástrojů a následná optimalizace zjištěných nedostatků v oblasti SEO, UX a z dalších oblastí, jako názorná ukázka těchto činností v praxi.Abstract:
The subject of this thesis is a complex analysis of a chosen e-shop with available analytic and marketing tools and following optimization of indentified problems in the field of SEO, UX and other fields, as an illustrative example of these activities in practice.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Pavel Petr, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Borovec, Petr. Komplexní analýza webu a jeho optimalizace. Pardubice, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
System Engineering and Informatics / Informatics in Public Administration
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Linda Valešová -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketing a komunikace firmy Gass-eko
Dominik Tofel -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Právní otázky využití internetových vyhledávačů v e-commerce
Lucie Fleková -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Využití webové analytiky při SEO optimalizaci internetového obchodu
Markéta Kružliaková