Bc. Romana Maláčová

Bakalářská práce

Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová (analytická) studie

The Marketing Communication Mix of Selected Company - Project or (analytical) Study
Anotace:
Práce se zabývá problematikou marketingového mixu a marketingové komunikace společnosti Tesco Stores a.s., která provozuje více než 200 retailových obchodů. Společnost nabízí rozmanité produkty od supermarketového sortimentu až po paliva, nachází se na silně konkurenčním trhu a má dobře zvládnutou distribuci. V oblasti marketingové komunikace firma využívá velké množství marketingových nástrojů napříč …více
Abstract:
This study deals with the marketing mix and marketing communication of company Tesco Stores Inc. The firm operates more than 200 retail stores. The company provides a wide range of products from supermarket goods to a fuel. Tesco Co. does business in the highly competitive market and the company has a well-established distribution. In the field of marketing communication, the firm uses a large number …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní