Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová (analytická) studie – Bc. Romana Maláčová
Bc. Romana Maláčová
Bakalářská práce
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová (analytická) studie
The Marketing Communication Mix of Selected Company - Project or (analytical) Study
Anotace:
Práce se zabývá problematikou marketingového mixu a marketingové komunikace společnosti Tesco Stores a.s., která provozuje více než 200 retailových obchodů. Společnost nabízí rozmanité produkty od supermarketového sortimentu až po paliva, nachází se na silně konkurenčním trhu a má dobře zvládnutou distribuci. V oblasti marketingové komunikace firma využívá velké množství marketingových nástrojů napříč …víceAbstract:
This study deals with the marketing mix and marketing communication of company Tesco Stores Inc. The firm operates more than 200 retail stores. The company provides a wide range of products from supermarket goods to a fuel. Tesco Co. does business in the highly competitive market and the company has a well-established distribution. In the field of marketing communication, the firm uses a large number …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qt3zk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková