Adéla Lívová

Diplomová práce

Formativní hodnocení na 1. stupni ZŠ

Formative Assessment in Primary School
Anotace:
Předkládaná diplomová práce je věnována formativnímu hodnocením v primárním vzdělávání. Jejím cílem je zjistit, jakým způsobem učitelé využívají formativní hodnocení ve výuce na 1. stupni ZŠ. Jedná se o kvalitativně orientovaný výzkum s použitím metody sběru dat polostrukturovaného rozhovoru. Participanty tvoří učitelky 1. stupně ZŠ. Zjištění ukazují, že participanti využívají formativní hodnocení …více
Abstract:
The presented diploma thesis is dedicated to formative assessment in primary education. The aim of the thesis is to find out how teachers use formative assessment in teaching in primary school. It is a qualitative research using a semi-structured interview method of data collection. The participants are teachers of primary education. The findings providing that participants use formative assessment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Lívová, Adéla. Formativní hodnocení na 1. stupni ZŠ. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe