Formativní hodnocení na 1. stupni ZŠ – Adéla Lívová
Adéla Lívová
Diplomová práce
Formativní hodnocení na 1. stupni ZŠ
Formative Assessment in Primary School
Anotace:
Předkládaná diplomová práce je věnována formativnímu hodnocením v primárním vzdělávání. Jejím cílem je zjistit, jakým způsobem učitelé využívají formativní hodnocení ve výuce na 1. stupni ZŠ. Jedná se o kvalitativně orientovaný výzkum s použitím metody sběru dat polostrukturovaného rozhovoru. Participanty tvoří učitelky 1. stupně ZŠ. Zjištění ukazují, že participanti využívají formativní hodnocení …víceAbstract:
The presented diploma thesis is dedicated to formative assessment in primary education. The aim of the thesis is to find out how teachers use formative assessment in teaching in primary school. It is a qualitative research using a semi-structured interview method of data collection. The participants are teachers of primary education. The findings providing that participants use formative assessment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lívová, Adéla. Formativní hodnocení na 1. stupni ZŠ. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Syntetické studie vedoucí k syntéze fragmentů B a C voratinů A a B
Jakub MYNAŘÍK -
Využití formativního hodnocení na prvním stupni ZŠ
Hana Zatloukalová -
Formativní hodnocení žáků na 2. stupni základní školy v hodinách matematiky
Jaromír HENDRYCH -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Hodnocení možností pro uplatnění na trhu práce pro mladé lidi ze znevýhodněného prostředí
Lucie Kniknerová -
Detekční systémy pro studium (ant)agonismu látek a směsí pro retinoidní a thyroidní receptory
Tomáš Kotačka -
Statistické metody pro hodnocení výskytu nežádoucích příhod u pacientů léčených pro zánětlivá autoimunitní onemocnění kloubů
Silvie Zouharová -
Testovací metody pro hodnocení radiačních efektů v přesných analogových a signálově smíšených obvodech pro aplikace v kosmické elektronice
Jiří Hofman