Efektivní komunikace se zákazníkem v Penzijním fondu České spořitelny, a.s. – Ing. Monika Trsková
Ing. Monika Trsková
Bachelor's thesis
Efektivní komunikace se zákazníkem v Penzijním fondu České spořitelny, a.s.
Effective Communications with a Customer in Penzijní fond České spořitelny, a.s.
Anotácia:
Abstrakt Cílem této bakalářské práce je posoudit efektivitu marketingové komunikace se zákazníky v bankovním sektoru, konkrétně v Penzijním fondu České spořitelny. Rostoucí konkurence a její všeobecná agresivita vytvářejí tlak na neustálou tvorbu nových vysoce sofistikovaných a inovovaných bankovních produktů a služeb. Klient tak má možnost si vybrat produkt nebo službu, která nejlépe uspokojí jeho …viacAbstract:
Abstract The objective of this bachelor’s thesis is to review the marketing communications’ effectiveness with clients of the banking sector, namely in Penzijní fond České spořitelny. The ever growing fierce competition imposes pressure upon constant creation of highly sophisticated and innovative bank products and services. A client is offered a wide variety of products or services best satisfying …viacKľúčové slová
Komunikace marketing marketingová komunikace bankovní sektor marketing služeb zákazník marketingový mix komunikační mix produkt služba značka efektivita segmentace zákazníků zákaznická spokojenost/nespokojenost důvěra loajalita. Communication marketing communications banking service marketing customer marketing mix communication mix product service brand efficiency customer segmentation customer satisfaction/ dissatisfaction trust loyalty.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xp3xt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
- Vedúci: Mgr. Markéta Jansová
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová