Produktový výzkum a návrh nového produktu – Bc. Tereza TESAŘOVÁ
Bc. Tereza TESAŘOVÁ
Master's thesis
Produktový výzkum a návrh nového produktu
Product research and a new product proposal
Abstract:
Předložená práce je zaměřena na produktový výzkum ve společnosti Český národní podnik, s. r. o. Cílem práce je prozkoumat aktuální trendy v oblasti kosmetiky, současné produktové portfolio značky Manufaktura a preference cílového segmentu a navrhnout pro ně vhodné produkty. Diplomová práce je tvořena teoretickými poznatky, které jsou podkladem pro empirickou část. V teoretické části jsou definovány …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on product research at Český národní podnik, s. r. o. The aim is to examine the current trends in cosmetics, the Manufaktura product portfolio and preferences of the target segment and the design of appropriate products for them. The diploma thesis consists of theoretical findings that are the basis for the empirical part. The theoretical part defines the concepts of product …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TESAŘOVÁ, Tereza. Produktový výzkum a návrh nového produktu. Plzeň, 2017. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti trhu služeb
Veronika Štedráková -
Nákupní chování českých spotřebitelů na trhu přírodní kosmetiky
Dominika Praunspergrová -
Návrh marketingové kampaně pro výrobce kosmetiky
Šárka Kira Bilková -
Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou
Aneta Hrabcová -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Michal Lanc -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Tomáš Zakucia -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
František Vinklárek -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan