Staniční učení jako aktivizační metoda ve výuce NJ na 2. stupni ZŠ – Tereza Fofová
Tereza Fofová
Diplomová práce
Staniční učení jako aktivizační metoda ve výuce NJ na 2. stupni ZŠ
Learning at stations as an activating method in education of German at the 2nd grade of elementary school
Anotace:
Tato diplomová práce se skládá ze tří částí, teoretické, praktické a didaktické. Teoretická část se zabývá významem aktivního učení v dnešní době. Je zde definováno staniční učení, jeho cíle, výhody a nevýhody. V další kapitole teoretické části se zaměřuje na metodické aspekty, tj. příprava, pravidla, průběh a závěrečná evaluace staničního učení. Praktická část prezentuje výsledky výzkumného šetření …víceAbstract:
Die vorliegende Diplomarbeit besteht aus drei Teilen, aus dem theoretischen, praktischen und didaktischen. Der theoretische Teil beschäftigt sich mit der Bedeutung des aktiven Lernens in dieser Zeit. Es wird hier Stationenlernen, seine Ziele, Vorteile und Nachteile definiert. Im nächsten Kapitel des theoretischen Teils werden methodische Aspekte betrachtet, d.h. Vorbereitung, Regeln, Verlauf und Evaluation …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4827
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Marie Müllerová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Jana Ondráková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pro střední školy - základy společenských věd
Práce na příbuzné téma
-
Didaktická jazyková hra jako aktivizující metoda ve výuce ruského jazyka
Veronika Rašovská -
Aktivizační metody ve výuce prvouky a přírodovědy ve 3. - 5. ročníku 1. stupně ZŠ.
Hana Janková -
Využití jazykové hry jako aktivizující didaktické metody ve výuce ruského jazyka na střední škole
Kateřina Vižďová -
Využití aktivizujících výukových metod ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Kateřina Martináková -
Aktivizující metody ve výuce anglického jazyka
Markéta Sedláková -
Aktivizující metody ve výuce na 1. stupni ZŠ: případová studie třídy
Lucie Míková -
Aktivizující metody ve výuce praktických činností na druhém stupni ZŠ
Pavel Pokorný -
Aktivizující metody ve výuce českého jazyka
Kateřina Štěpančíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva