Integrovaná marketingová komunikace v praxi – Bc. Eva Trávníčková
Bc. Eva Trávníčková
Master's thesis
Integrovaná marketingová komunikace v praxi
Integrated Marketing Communication in Practice
Abstract:
Tato práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací v konkrétní firmě v soukromém letectví. Marketingová komunikace se v dnešní době již nezaměřuje na jednotlivé komunikační aktivity, nýbrž na ucelenou, konzistentní a zejména integrovanou marketingovou komunikaci. Soukromé letectví je velmi specifický segment, kde je potřeba velmi pečlivě zvážit, jaké aktivity by mohly být pro daný typ zákazníků …moreAbstract:
This thesis discusses integrated marketing communication in a specific company in private aviation. In today’s world, marketing communication is not focused on individual communication activities but on consistent, integrated marketing communication strategy. Private aviation is a very specific industry and therefore it is very important to carefully consider, which activities might be suitable for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gj5wk/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček