Integrovaná marketingová komunikace v praxi – Bc. Eva Trávníčková
Bc. Eva Trávníčková
Master's thesis
Integrovaná marketingová komunikace v praxi
Integrated Marketing Communication in Practice
Anotácia:
Tato práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací v konkrétní firmě v soukromém letectví. Marketingová komunikace se v dnešní době již nezaměřuje na jednotlivé komunikační aktivity, nýbrž na ucelenou, konzistentní a zejména integrovanou marketingovou komunikaci. Soukromé letectví je velmi specifický segment, kde je potřeba velmi pečlivě zvážit, jaké aktivity by mohly být pro daný typ zákazníků …viacAbstract:
This thesis discusses integrated marketing communication in a specific company in private aviation. In today’s world, marketing communication is not focused on individual communication activities but on consistent, integrated marketing communication strategy. Private aviation is a very specific industry and therefore it is very important to carefully consider, which activities might be suitable for …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gj5wk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedúci: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček