Bc. Tomáš Rubič

Bakalářská práce

Rozbor managementu a marketingové strategie konkrétního podniku

Analysis of management and marketing strategies specific company
Anotace:
Cílem této práce je analýza fungování podniku, dále zjištění, zda byly uplynulé změny zhodnoceny jako úspěšné a také vytvořit návrh nových změn do budoucna. Jako zdroje praktické části jsem čerpal hlavně z rozhovorů s ředitelem a majiteli Gastronomického komplexu Žebětínský dvůr.
Abstract:
The aim of this work is to analyze the functioning of the company, as well as to determine whether past changes evaluated as successful and also draft a new change in the future. As a source of practical part, I drew mainly from interviews with the director and owners of Gastronomický komplex Žebětínský dvůr.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Sylva Hřebíčková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Martin Vilím, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií