Webové stránky organizací jako nástroj k získávání nových pracovníků – Libor ŠEBEK
Libor ŠEBEK
Bachelor's thesis
Webové stránky organizací jako nástroj k získávání nových pracovníků
Company websites as a recruitment tool
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřená na hodnocení a testování kariérních stránek vybraných podniků a organizací. Práce je rozdělena na dvě hlavní částí, které se dále člení na několik menších částí. V teoretické části jsou vymezené pojmy vztahující se k online marketingu, tvorbě webových stránek a přijímání nových zaměstnanců. V části hodnocení webových stránek vybraných společností je vytvořeno testování …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the evaluation and testing of career websites of selected companies and organizations. The work is divided into two main parts, which are further divided into several smaller parts. The theoretical part defines the terms related to online marketing, website creation and hiring new employees. In the part of evaluation of websites of selected companies, pre-testing of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Dana Egerová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠEBEK, Libor. Webové stránky organizací jako nástroj k získávání nových pracovníků. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Systems Engineering and Informatics / Project Management Systems
Theses on a related topic
-
Využití online nástrojů pro talent management v podnikové praxi v České republice
Michal MIČÍK -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Finanční analýza a ocenění podniku ve srovnání s vybranými podniky z odvětví
Filip Chen -
Hodnocení finanční pozice a výkonnosti podniku po přechodu na vykazování v souladu s IFRS pro malé a střední podniky.
Jan Bureš -
Hodnocení finanční pozice a výkonnosti podniku po přechodu na vykazování v souladu s IFRS pro malé a střední podniky
Anna Králová -
Malé a střední podniky v období covidové krize
Martin Souček