Webové stránky organizací jako nástroj k získávání nových pracovníků – Libor ŠEBEK
Libor ŠEBEK
Bakalářská práce
Webové stránky organizací jako nástroj k získávání nových pracovníků
Company websites as a recruitment tool
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na hodnocení a testování kariérních stránek vybraných podniků a organizací. Práce je rozdělena na dvě hlavní částí, které se dále člení na několik menších částí. V teoretické části jsou vymezené pojmy vztahující se k online marketingu, tvorbě webových stránek a přijímání nových zaměstnanců. V části hodnocení webových stránek vybraných společností je vytvořeno testování …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the evaluation and testing of career websites of selected companies and organizations. The work is divided into two main parts, which are further divided into several smaller parts. The theoretical part defines the terms related to online marketing, website creation and hiring new employees. In the part of evaluation of websites of selected companies, pre-testing of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Dana Egerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠEBEK, Libor. Webové stránky organizací jako nástroj k získávání nových pracovníků. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Systémy projektového řízení
Práce na příbuzné téma
-
Využití online nástrojů pro talent management v podnikové praxi v České republice
Michal MIČÍK -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Finanční analýza a ocenění podniku ve srovnání s vybranými podniky z odvětví
Filip Chen -
Hodnocení finanční pozice a výkonnosti podniku po přechodu na vykazování v souladu s IFRS pro malé a střední podniky.
Jan Bureš -
Hodnocení finanční pozice a výkonnosti podniku po přechodu na vykazování v souladu s IFRS pro malé a střední podniky
Anna Králová -
Malé a střední podniky v období covidové krize
Martin Souček