CSR aktivity a jejich vliv na dobré jméno podniku – Bc. Adéla Fraňová
Bc. Adéla Fraňová
Master's thesis
CSR aktivity a jejich vliv na dobré jméno podniku
CSR activities and their impact on the company's reputation
Abstract:
Předmětem diplomové práce je provedení Analýzy CSR aktivit a jejich vliv na dobré jméno podniku. Cílem práce je na základě analýzy CSR aktivit vybraného podniku zhodnotit využívané nástroje komunikace CSR a určit jejich vliv na dobré jméno podniku. Diplomová práce se zaměřuje na problematiku společenské odpovědnosti firem (Corporate Social Responsibility - CSR) v konkrétním podniku. V teoretické části …moreAbstract:
The subject of the thesis is the analysis of CSR activities and their impact on the reputation of the company. The aim of the thesis is to evaluate the used CSR communication tools and to determine their impact on the reputation of the company based on the analysis of CSR activities of the selected company. The thesis focuses on the issue of Corporate Social Responsibility (CSR) in a specific company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kateřina Myslivcová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Fraňová, Adéla. CSR aktivity a jejich vliv na dobré jméno podniku. Pardubice, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická