Podnik a význam jeho zviditelnění na sociálních sítích – Bc. Gerenzel Gunaeva
Bc. Gerenzel Gunaeva
Master's thesis
Podnik a význam jeho zviditelnění na sociálních sítích
Enterprise and the Importance of its Visibility on Social Networks
Abstract:
Diplomová práce se zabývá významem sociálních sítí pro další vývoj a zviditelnění podniku v praxi. Konkrétně se týká jazykové školy eŠko a její marketingové komunikace na sociálních sítích. Cílem práce je zhodnotit současný stav marketingu podniku na sociálních sítích a poskytovat postupy ke zlepšení sociálních sítí. Teoretická část objasňuje definice sociální sítě a její marketingové strategie, obsahového …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the importance of social networks for the further development and visibility of the company in practice. Specifically, it refers to eŠko language schools and their marketing communication on social networks. The goal of the thesis is to evaluate the current state of marketing on the company's social networks and to provide procedures for improving social networks. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 7. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jb3bx/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2023
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor