Irina Koledova
Bakalářská práce
Externí komunikace SŽDC, s.o.
Streamlining of logistic system in the company
Anotace:
V bakalářské práci se věnuje pozornost nástrojům externí komunikace společnosti SŽDC, s.o., popisují a analyzují se tyto nástroje z hlediska vjemů cílové skupiny spotřebitelů a v souladu s korporátní identitou společnosti. V práci jsou popsány jednotlivé druhy marketingové komunikace a jejich nástroje.Abstract:
The thesis focuses on the tools of external communication company Railway Infrastructure Administration, describes and analyzes these tools in terms of perceptions of the target groups of consumers and consistent with the corporate identity of the Railway Infrastructure Administration. The work describes the different types of marketing communication and its tools.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Roman Hruška, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Koledova, Irina. Externí komunikace SŽDC, s.o.. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komunikace v procesu změny korporátní identity organizace
Barbora Blanková -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Martin Pokorný -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová