Aneta Choutková

Bachelor's thesis

Komunikační strategie kosmetické firmy Oriflame

Communication strategy of the cosmetics company Oriflame
Abstract:
Tato práce se zabývá komunikační strategií kosmetické firmy Oriflame. Jejím cílem je zjistit, jaký byl vývoj a jaký je současný stav komunikace společnosti Oriflame s okolím a se vlastními kosmetickými poradci. V práci je také provedena komparace Oriflame s kosmetickou firmou Mary Kay. Na základě analýzy, zjištění silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb firmy Oriflame, je navržena její efektivnější …more
Abstract:
This thesis deals with the communication strategy of the cosmetics company Oriflame. The goal of this thesis is to find out what the development of the company's communication was and what the current situation in communication with the public and with their cosmetic consultants is. In the work there has also been carried out a comparison of the communication strategy of the company Oriflame with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2014
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Kristýna Hošková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41252