Smyslová a rozumová výchova u žáků se středně těžkou a těžkou mentální retardací při výchovně vzdělávacím procesu v počítačové učebně a ve třídě – Ing. Jana Čalová
Ing. Jana Čalová
Bachelor's thesis
Smyslová a rozumová výchova u žáků se středně těžkou a těžkou mentální retardací při výchovně vzdělávacím procesu v počítačové učebně a ve třídě
Sensual and Intellectual Education of Children with Severe or Moderate Mental Retardation by Educational Process in the Computer Classroom and in the Normal Classroom
Anotácia:
V bakalářské práci jsem se zaměřila na rozumovou a smyslovou výchovu žáků se středně těžkou a těžkou mentální retardací v edukačním procesu s využitím výpočetní techniky.Abstract:
In my baccalaureate paper I have focused on the sensuous and intellectual education of pupils with medium-serious or serious retardation in the educational process with the help of information technology.Kľúčové slová
mentální retardace mental retardation stupeň mentální retardace scale of mental retardation dětská mozková obrna cerebral palsy diparéza diparesis hemiparéza hemiparesis kvadruparéza quadriparesis epilepsie epilepsy sluchové vady hearing defects zrakové vady visual defects vady řeči speaking defects motorika hrubá a jemná coarse mobile gentle mobile grafomotorika psychomotorika grafomotoric psychomotoric rehabilitační třída rehabilitation class individuální vzdělávací plán individual education plan edukace education sebeobsluha self-maintenance psychická (emoční) zralost psychical maturity sociální zralost social maturity rozumová výchova intellectual education smyslová výchova sensual education
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ryi42/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2008
- Vedúci: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČALOVÁ, Jana. \textit{Smyslová a rozumová výchova u žáků se středně těžkou a těžkou mentální retardací při výchovně vzdělávacím procesu v počítačové učebně a ve třídě}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/o3m2d8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Školní zralost dětí s mentálním postižením
Aneta KRUPOVÁ -
Komplexní rehabilitace a tzv. rehabilitační třídy základních škol speciálních
Jana ŠODKOVÁ