Kateřina Semrádová

Diplomová práce

Personální marketing v CR v postcovidové době

The Personnel Marketing in Tourism Companies in the Post-Covid-19 Era
Anotace:
Cílem diplomové práce je zanalyzovat komunikaci a využití personálního marketingu zaměstnavatelů působících v odvětví cestovního ruchu na trhu práce v období "postcovidového oživení". Teoretická část seznamuje čtenáře s hlavními činnostmi personální práce, marketingovým a personálním mixem a externím personálním marketingem. Dále se teoretická část věnuje především důležitosti budování značky zaměstnavatele …více
Abstract:
The aim of the thesis is to analyze the communication of employers operating in the tourism sector on the labor market in the period of "post-covid recovery". The theoretical part introduces the main activities of the personnel department in the company, the marketing and personnel mix and external personnel marketing. Furthermore, the importance of building the employer's brand on the labor market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2023
  • Vedoucí: Jan Žufan
  • Oponent: Zuzana Kvítková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88190