Reklamní klamání ve veřejném a soukromém právu – Mgr. Taťána Janíčková, DiS.
Mgr. Taťána Janíčková, DiS.
Bachelor's thesis
Reklamní klamání ve veřejném a soukromém právu
Deceptive Advertising in Public and Private Law
Anotácia:
Tématem mé bakalářské práce je reklamní klamání ve veřejném a soukromém právu. Cílem práce je základní zmapování právní úpravy klamavé reklamy a následné porovnání možné klamavosti u konkrétních příkladů reklam. V úvodu práce vymezuji základní pojmy jako je reklama, nekalá a klamavá reklama. Dále se zabývám soukromoprávní úpravou klamavé reklamy, obsaženou v obchodním zákoníku. V oblasti veřejného …viacAbstract:
The theme of my bachelor thesis is “Advertising tricking in public and private law”. The goal of the thesis is clarification of a law regulation of tricky advertisement a consequent comparison of possible trickiness of the concrete examples of advertisements. In the introduction part of the thesis are clarified basic conceptions as advertisement, wicked advertisement and tricky advertisement. Further …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tu8q6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2011
- Vedúci: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasaryk University
Faculty of LawBachelor programme / odbor:
Legal Specializations / Public Administration
Práce na příbuzné téma
-
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Kristina Kůdelíková -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal