Integrativní obsahové možnosti poznávání žáků středních škol ve výtvarném oboru a výchově k občanství. – Bc. Kamila VESELÁ
Bc. Kamila VESELÁ
Diplomová práce
Integrativní obsahové možnosti poznávání žáků středních škol ve výtvarném oboru a výchově k občanství.
Integrative content options exploring the students of secondary schools in the Art and Education to citizenship.
Anotace:
Diplomová práce Integrativní obsahové možnosti poznávání žáků středních škol ve výtvarném oboru a výchově k občanství se skládá z vymezení pojmů tématu diplomové práce, jako konstruktů žáků a učitelů. Dále obsahuje též část, jež se zabývá integrativními procesy ve výtvarném oboru a výchově k občanství, zejména z pohledu integrace na úrovni péče o strukturu osobnosti ve výtvarné výchově na úrovni ontodidaktické …víceAbstract:
The diploma thesis The integrated content possibilities of acquainting secondary school pupils with arts and citizenship education consists of defining the terms of the thesis topic as constructors of pupils and teachers. Another part deals with the integrative processes in art field and education for citizenship especially from the point of view of integration at the level of care on the structure …víceKlíčová slova
Integrace žák výtvarný obor výchova k občanství základní vzdělávání střední vzdělávání obsah zkušenost Rámcový vzdělávací program psychodidaktika ontodidaktika didaktika dějiny výtvarné kultury malba expresionismus výraz akční malba lyrická abstrakce tašismus informel art brut Hard Edge Painting Op Art Pop Art.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2018
- Vedoucí: PhDr. Danuše Sztablová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VESELÁ, Kamila. \textit{Integrativní obsahové možnosti poznávání žáků středních škol ve výtvarném oboru a výchově k občanství.}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/o55xbo/.
Jak správně citovat práci
VESELÁ, Kamila. Integrativní obsahové možnosti poznávání žáků středních škol ve výtvarném oboru a výchově k občanství.. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství výtvarné výchovy pro střední školy - Učitelství občanské výchovy pro 2. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Výuka dějin výtvarné kultury ve výtvarné výchově na druhém stupni ZŠ - aplikace a ověření konkrétní metodiky.
Lucie ANDRLOVÁ -
Estetická výchova v předmětu Dějiny výtvarné kultury
Ivan Hostaša