Caro Gardavsky, DiS.

Bachelor's thesis

A Business Plan for Gardavsky Scarfs

A Business Plan for Gardavsky Scarfs
Abstract:
Dle daného formátu se tato bakalářská práce dělí na část teoretickou a praktickou. Část teoretická obsahuje především základní pojmy a jejich vysvětlení, vybrané postupy a další praktické pomůcky. Z této části pak čerpá navazující část druhá - praktická, kde je dále zpracován průzkum trhu formou kombinovaných technik marketingového výzkumu, především kvalitativního charakteru. Je zde určená cenová …more
Abstract:
According to given format, this Bachelor Thesis is divided into the theoretical and practical part. Above all, the theoretical part contains crucial terms and their explanation, following with chosen procedural rules and other practical aids. The second part is based on the theory given in the first one, starting with rather qualitative research based on a combination of marketing research techniques …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Eva Kramná, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Gardavsky, Caro. A Business Plan for Gardavsky Scarfs. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe