Analýza zákazníků konkrétní firmy podle údajů Google Analytics – Bc. Milan Ludík
Bc. Milan Ludík
Diplomová práce
Analýza zákazníků konkrétní firmy podle údajů Google Analytics
Customer analysis of a specific company using Google Analytics data
Abstract:
This diploma thesis focuses on the analysis of customers of a given e-shop using Google analytics and Ahrefs marketing tools. In the theoretical part, several marketing tools that give business owners, managers and marketing specialists a better view of their target market segment was introduced. The importance of market segmentation and targeted marketing was also explained. In the analytical part …víceAbstract:
Táto diplomová práca sa zameriava na analýzu zákazníkov daného e-shopu pomocou marketingového nástroja Google analytics a Ahrefs. V teoretickej časti sme si uviedli viacero marketingových nástrojov, ktoré majiteľom firiem, manažérom či marketingovým špecialistom dávajú lepší pohľad na ich cieľový segment trhu. Vysvetlili sme si dôležitosť segmentácie trhu a cieleného marketingu. V analytickej časti …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/h122n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
- Oponent: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LUDÍK, Milan. \textit{Analýza zákazníků konkrétní firmy podle údajů Google Analytics}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/o640gy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáVysoká škola hotelová a ekonomická
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Juraj Ondrejka -
Digitalization and Luxury: The Role of Digital Experience and Online Content on Purchasing Intention of Luxury Goods
Nikoleta Veseľková -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Možnosti využívání Google Analytics v marketingu malé firmy
Pavlína Krutská