Bc. Milan Ludík

Diplomová práce

Analýza zákazníků konkrétní firmy podle údajů Google Analytics

Customer analysis of a specific company using Google Analytics data
Abstract:
This diploma thesis focuses on the analysis of customers of a given e-shop using Google analytics and Ahrefs marketing tools. In the theoretical part, several marketing tools that give business owners, managers and marketing specialists a better view of their target market segment was introduced. The importance of market segmentation and targeted marketing was also explained. In the analytical part …více
Abstract:
Táto diplomová práca sa zameriava na analýzu zákazníkov daného e-shopu pomocou marketingového nástroja Google analytics a Ahrefs. V teoretickej časti sme si uviedli viacero marketingových nástrojov, ktoré majiteľom firiem, manažérom či marketingovým špecialistom dávajú lepší pohľad na ich cieľový segment trhu. Vysvetlili sme si dôležitosť segmentácie trhu a cieleného marketingu. V analytickej časti …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/h122n/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomická

Vysoká škola hotelová a ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management destinace cestovního ruchu