Adéla Bašníková

Bakalářská práce

Vizuální styl nové značky fotoalb a její vstup na trh

Branding concept for a new photoalbum brand and its introduction on a market
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je návrh vizuálního stylu nové značky fotoalb. Hlavním cílem je objasnit z teoretického hlediska význam tvorby jednotné firemní identity a vizuálního stylu, který pomůže značce získat si svou pozici na trhu. Praktická část je věnována představení nové značky fotoalb, pro kterou je navržen jednotný a funkční vizuální styl respektující poznatky z teoretické části. Dále …více
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is designing a branding concept for a new photoalbum brand. The main purpose is to explain and define the importance of strong and unite brand identity, that can help build a strong brand. The practise part is about introducing the concept of a new photoalbum brand, for which new brand identity was designed, all reffering to the theoretical part of the thesis. According …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
  • Vedoucí: Stanislav Horný
  • Oponent: Hyu Nghia Phung

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69685