ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO HOTELU – Jiří Měcháček
Jiří Měcháček
Bakalářská práce
ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO HOTELU
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současného marketingového mixu v hotelu. Práce je rozdělena na teoretickou část, která obsahuje vysvětlení základních pojmů z kongresové turistiky, marketingového mixu a analýzy marketingového prostředí. V praktické analytické části bude představen hotelový řetězec a samotný hotel zaměřený na kongresovou turistiku. Bude provedena analýza PEST, PORTER a SWOT …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the analyze of current marketing mix in the hotel. The work is divided into the theoretic part, which contains explanations of basic terms from a congress tourism, marketing mix and analysis of marketing environment. There will be introduced the hotel chain and the hotel focused on a congress tourism in the practical analytic part. There will be done analysis PEST …víceKlíčová slova
kongresová turistika nástroje marketingového mixu analýza marketingového prostředí analýza PEST analýza mikro okolí PORTER analýza SWOT data z ubytování recenze na kvalitu služeb congress tourism marketing mix tools marketing environment analysis PEST analysis microenvironment analysis SWOT analysis accommodation data service quality reviews
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového prostředí vybraného hotelu
Anna Bobková -
Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu
Štěpánka Peterková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Michaela Pánková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková
Název
Vložil
Vloženo
Práva