Jan Novotný

Bachelor's thesis

Analýza online marketingových aktivit společnosti Ušetřeno.cz s.r.o.

Analysis of online marketing activities of the company Ušetřeno.cz s.r.o.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá online marketingem. Cílem práce je provést analýzu online marketingových aktivit společnosti Ušetřeno.cz s.r.o. Pro vyhodnocení jsou použity, mimo jiné, nástroje Google Analytics, Google Ads, Sklik, Google Lighthouse, Collabim, SEMrush nebo Microsoft Power BI. Na základě výsledků této analýzy jsou v průběhu práce a v jejím závěru formulovány návrhy na zlepšení. První …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with online marketing. The aim of the work is to analyse online marketing activities of the company Ušetřeno.cz s.r.o. For evaluation of these activities are, among others, used tools Google Analytics, Google Ads, Sklik, Google Lighthouse, Collabim, SEMrush or Microsoft Power BI. Based on the results of this analysis, suggestions for improvement are formulated during the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 9. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2021
  • Supervisor: Jiří Sedláček
  • Reader: Zdeněk Smutný

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83524

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika