Analýza online marketingových aktivit společnosti Ušetřeno.cz s.r.o. – Jan Novotný
Jan Novotný
Bachelor's thesis
Analýza online marketingových aktivit společnosti Ušetřeno.cz s.r.o.
Analysis of online marketing activities of the company Ušetřeno.cz s.r.o.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá online marketingem. Cílem práce je provést analýzu online marketingových aktivit společnosti Ušetřeno.cz s.r.o. Pro vyhodnocení jsou použity, mimo jiné, nástroje Google Analytics, Google Ads, Sklik, Google Lighthouse, Collabim, SEMrush nebo Microsoft Power BI. Na základě výsledků této analýzy jsou v průběhu práce a v jejím závěru formulovány návrhy na zlepšení. První …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with online marketing. The aim of the work is to analyse online marketing activities of the company Ušetřeno.cz s.r.o. For evaluation of these activities are, among others, used tools Google Analytics, Google Ads, Sklik, Google Lighthouse, Collabim, SEMrush or Microsoft Power BI. Based on the results of this analysis, suggestions for improvement are formulated during the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 9. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83524
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2021
- Supervisor: Jiří Sedláček
- Reader: Zdeněk Smutný
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83524
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Economics of Internet Advertising
Lucie Langmajerová -
Internet jako inzertní médium
Michaela Pařenicová -
Internet jako inzertní médium
Zdeněk Netolický -
Internet a reklama
David Zapletal -
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová