Bc. Karla Marcínová, DiS.

Bachelor's thesis

Marketingový mix v podniku s prodejem spotřebního zboží

Marketing mix in company with the sale of consumer goods
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix podniku Elektro u Helmichů. Práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část, kde je obecně popisován marketingový mix a jeho jednotlivé nástroje na základě informací čerpaných z odborné literatury. Aplikační část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu prodejny. V závěru jsou uvedeny doporučení k optimalizaci marketingového mixu.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing mix Elektro u Helmichů. The thesis consists of two main parts. The theoretical describes marketing mix and is based on information drawn from the literature. The practical part analyzes particular marketng mix of the chosen company. The concluding part is proposition for improvement of this marketing mix.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 7. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 9. 2014
  • Supervisor: Ing. Robert Zeman, Ph.D.
  • Reader: Ing. Marcela Juraszková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích