Marketingový mix v podniku s prodejem spotřebního zboží – Bc. Karla Marcínová, DiS.
Bc. Karla Marcínová, DiS.
Bakalářská práce
Marketingový mix v podniku s prodejem spotřebního zboží
Marketing mix in company with the sale of consumer goods
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix podniku Elektro u Helmichů. Práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část, kde je obecně popisován marketingový mix a jeho jednotlivé nástroje na základě informací čerpaných z odborné literatury. Aplikační část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu prodejny. V závěru jsou uvedeny doporučení k optimalizaci marketingového mixu.Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing mix Elektro u Helmichů. The thesis consists of two main parts. The theoretical describes marketing mix and is based on information drawn from the literature. The practical part analyzes particular marketng mix of the chosen company. The concluding part is proposition for improvement of this marketing mix.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/jraa3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2014
- Vedoucí: Ing. Robert Zeman, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingové komunikace
Indira Dairova