Marketingový mix v podniku s prodejem spotřebního zboží – Bc. Karla Marcínová, DiS.
Bc. Karla Marcínová, DiS.
Bachelor's thesis
Marketingový mix v podniku s prodejem spotřebního zboží
Marketing mix in company with the sale of consumer goods
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix podniku Elektro u Helmichů. Práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část, kde je obecně popisován marketingový mix a jeho jednotlivé nástroje na základě informací čerpaných z odborné literatury. Aplikační část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu prodejny. V závěru jsou uvedeny doporučení k optimalizaci marketingového mixu.Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing mix Elektro u Helmichů. The thesis consists of two main parts. The theoretical describes marketing mix and is based on information drawn from the literature. The practical part analyzes particular marketng mix of the chosen company. The concluding part is proposition for improvement of this marketing mix.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 7. 2014
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/jraa3/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2014
- Supervisor: Ing. Robert Zeman, Ph.D.
- Reader: Ing. Marcela Juraszková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARCÍNOVÁ, Karla. \textit{Marketingový mix v podniku s prodejem spotřebního zboží}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2014. Available from: https://theses.cz/id/o7pehz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingové komunikace
Indira Dairova