Bc. Karla Marcínová, DiS.

Bachelor's thesis

Marketingový mix v podniku s prodejem spotřebního zboží

Marketing mix in company with the sale of consumer goods
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix podniku Elektro u Helmichů. Práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část, kde je obecně popisován marketingový mix a jeho jednotlivé nástroje na základě informací čerpaných z odborné literatury. Aplikační část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu prodejny. V závěru jsou uvedeny doporučení k optimalizaci marketingového mixu.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing mix Elektro u Helmichů. The thesis consists of two main parts. The theoretical describes marketing mix and is based on information drawn from the literature. The practical part analyzes particular marketng mix of the chosen company. The concluding part is proposition for improvement of this marketing mix.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2014
  • Vedúci: Ing. Robert Zeman, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích