Bc. Ivana ŠEVČÍKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza řízení marketingového mixu v pivovaru Janáček, a.s.

Analysis of marketing mix management in Janacek brewery, Inc.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou řízení marketingového mixu v pivovaru Janáček, a.s. V první části jsou zpracovány teoretické podklady týkající se marketingového řízení a marketingového mixu. Ve druhé {--} praktické části jsou postupně analyzovány jednotlivé složky marketingového mixu a na základě provedených analýz jsou na závěr formulovány návrhy a doporučení pro zlepšení úrovně marketingového …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with problems of marketing mix management in Janacek Brewery Inc. In the first part, there are theoretical data concerning marketing management and marketing mix. In the second, practical part of the bachelor thesis I will gradually analyse particular components of marketing mix. Finally, I will state suggestions and recommendations to improve marketing mix management in Janacek …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2005
Zveřejnit od: 20. 5. 2005
Identifikátor: 1779

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠEVČÍKOVÁ, Ivana. Analýza řízení marketingového mixu v pivovaru Janáček, a.s.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 20. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.