Bc. Markéta Šulcová

Bachelor's thesis

Řízení vztahů se zákazníky

Customer Relationship Management
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá aplikací řízení vztahů se zákazníky ve společnosti se speciálním zdravotnickým materiálem. Teoretické část se věnuje vysvětlení pojmu CRM (Customer Relationship Management), druhům řízení vztahů se zákazníky a vysvětlení specifické řízení vztahů s uživateli zdravotnických pomůcek. Praktická část je zaměřena na analýzu získaných dat z databáze společnosti. Na základě …more
Abstract:
This work is about the application of customer relationship management in a company with a special medical device. The theoretical part of the paper is devoted to the explanation of the term CRM – Customer relationship management, as well as to different kinds of customer relationship management and explanation of the problematic of medical device for ostomy care. The practical part analyses the data …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2011
  • Supervisor: Ing. Helena Cetlová
  • Reader: Ing. Zdeněk Čapek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Banking Institute/College of Banking

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Medical and Social Services Management