Bc. Markéta Šulcová
Bachelor's thesis
Řízení vztahů se zákazníky
Customer Relationship Management
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá aplikací řízení vztahů se zákazníky ve společnosti se speciálním zdravotnickým materiálem. Teoretické část se věnuje vysvětlení pojmu CRM (Customer Relationship Management), druhům řízení vztahů se zákazníky a vysvětlení specifické řízení vztahů s uživateli zdravotnických pomůcek. Praktická část je zaměřena na analýzu získaných dat z databáze společnosti. Na základě …viacAbstract:
This work is about the application of customer relationship management in a company with a special medical device. The theoretical part of the paper is devoted to the explanation of the term CRM – Customer relationship management, as well as to different kinds of customer relationship management and explanation of the problematic of medical device for ostomy care. The practical part analyses the data …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/g2ka6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedúci: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Ing. Zdeněk Čapek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Medical and Social Services Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane