Význam komunikačního mixu v současné éře podnikání – Barbora Kupčíková
Barbora Kupčíková
Bachelor's thesis
Význam komunikačního mixu v současné éře podnikání
The meaning of communication mix in the current era of business
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje komunikačnímu mixu vybrané společnosti. Jakožto předmět výzkumu byla zvolena regionální rozhlasová stanice Radio Relax. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy marketingu, komunikačního mixu a komunikačních nástrojů, tvořící základ pro porozumění dané problematiky. Dále je charakterizován brand, který je nedílnou součástí každé marketingové …moreAbstract:
The bachelor's thesis is devoted to the communication mix of the selected company. The regional radio station Radio Relax was chosen as the subject of the research. The work is divided into two parts. In the theoretical part, there are explanations of the basic concepts of marketing, communication mix and communication tools, which form the basis for understanding the given issue. Furthermore, the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2023
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/xh995/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
- Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUPČÍKOVÁ, Barbora. \textit{Význam komunikačního mixu v současné éře podnikání}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2023. Available from: https://theses.cz/id/o9cwi8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá -
Marketing Communication in the Company Providing Gastronomic Services
Henry Zavaleta Moya -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak