Návrh komunikační strategie jazykové školy Jipka Butovice – Veronika Marešová
Veronika Marešová
Master's thesis
Návrh komunikační strategie jazykové školy Jipka Butovice
Proposed communication strategy for Jipka Butovice language school
Abstract:
Cílem diplomové práce je tvorba návrhu komunikační strategie jazykové školy Jipka Butovice. Komplexní rozbor nákladů marketingové komunikace vzhledem k dílčímu členění podílů nákladů jednotlivých komunikačních disciplín je základní používanou metodou práce. Dílčím cílem je vytvořit ucelený přehled o struktuře a vývoji marketingových nákladů v rámci sledovaného období. Prostřednictvím analýzy charakteristiky …moreAbstract:
The objective of the diploma thesis is to draw up the proposal for a communication strategy for the Jipka Butovice language school. A comprehensive analysis of marketing communication costs through the partial breakdown of costs for individual communication disciplines is applied as the working method. The partial objective is to create a comprehensive overview of the structure and the development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 3. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26284
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2011
- Supervisor: Martin Kešner
- Reader: Jitka Žižková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26284
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane