Segmentace modelů ve Škoda Auto a.s. a vyčlenění elektromobility v rámci segmentu A-SUV – Libor Suchý
Libor Suchý
Bachelor's thesis
Segmentace modelů ve Škoda Auto a.s. a vyčlenění elektromobility v rámci segmentu A-SUV
Model segmentation in ŠKODA AUTO a.s. and elektromobility segregation in the A-SUV segment
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na teoretický výklad segmentace trhu a elektromobility a tyto poznatky aplikuje v praxi při hledání ideálního cílového segmentu k marketingové komunikaci elektromobilů. Práce se také zabývá aktuální segmentací nabízených modelů ve ŠKODA AUTO a.s. a zjišťuje, zda je lepší členit vůz ŠKODA ENYAQ iV jako SUV nebo primárně jako elektromobil, a to jak v komunikaci k zákazníkům …moreAbstract:
Bachelor thesis is focused on the theoretical basis of market segmentation and electromobilty and applies this knowledge in practice in finding the ideal target segment for marketing communication of electric vehicles. Thesis also deals with the current model segmentation in ŠKODA AUTO a.s. and finds out whether it is better to classify ŠKODA ENYAQ iV as an SUV or primarily as an electric car, both …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2020
Thesis defence
- Date of defence: 9. 2. 2021
- Supervisor: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
- Reader: Marie Mužíková, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SUCHÝ, Libor. \textit{Segmentace modelů ve Škoda Auto a.s. a~vyčlenění elektromobility v~rámci segmentu A-SUV}. Online. Bachelor's thesis. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2020. Available from: https://theses.cz/id/oa13fa/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace strukturálních fondů EU
Tomáš Brýdl -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Gabriela Dvořáčková -
Marketingová komunikace B2C spol. Znovín Znojmo,a.s.
Šárka Novotná -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Richard Unruh -
Marketingová strategie a proces zavedení nového produktu na trh ve firmě JH GROUP
Vojtěch Kabeš -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Milan Klugar -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights