BcA. Lenka TRLICOVÁ
Diplomová práce
Lote
Lote
Anotace:
Lote je kolekce pánských a dámských oděvů inspirovaných filozofií skandinávského designu, jeho nadčasovostí a tvarovou čistotou. Minimalizací střihového řešení nechává vyniknout struktury přírodních materiálů. Dominantní barevnou škálu neutrálních tónů oživují akcenty základních barev, zdůrazňující funkčně řešené střihové detaily. Hlavním záměrem a cílem je dosáhnout pohodlí a nositelnosti v co nejjednodušší …víceAbstract:
Lote is a collection of womenswear and menswear, inspired by philosophy of the scandinavian design, its timeless quality and serenity of shapes. Minimalisation of the pattern sets off structures of pure materials. The dominant colour palette of neutral shades is refreshed by accents of primary colours which emphasise significant details of the clothes. The main intention and aim of this work is to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2011
Zveřejnit od: 15. 9. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 10. 2011
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TRLICOVÁ, Lenka. Lote. Zlín, 2011. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 9. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design - Design oděvů
Práce na příbuzné téma
-
Anglicismos en la prensa de moda
Pavla Študentová -
Formación de los adjetivos de color y su uso en las páginas web dedicadas a la moda
Sandra Hanychová -
La novela de la guerra civil: Literatura y memoria, literatura como moda.
Ondřej Neuman -
Gli anglicismi nelle riviste italiane di moda
Michaela Veselá -
Le parole di origine francese nelle riviste di moda italiane
Jana Kopecká -
Návrh marketingové internetové komunikace JR-moda
Martina Lebedová -
El uso de préstamos en los blogs de moda
Veronika Dreveňáková -
Finanční plán společnosti C & A Moda, s.r.o.
Erik Kytler