Příprava a vyhodnocení marketingové kampaně internetového obchodu nikiski.cz – Václav Petr
Václav Petr
Bakalářská práce
Příprava a vyhodnocení marketingové kampaně internetového obchodu nikiski.cz
A preparation and an evaluation of a marketing campaign for an online store nikiski.cz
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu typu marketingových kampaní pro internetové obchody působící v České republice a na implementaci a vyhodnocení marketingové kampaně internetového obchodu zabývajícím se prodejem lyžařského vybavení www.nikiski.cz. Obchodu byla implementována v zimní sezóně 2012/2013 marketingová kampaň zaměřena na prodej zboží skrze porovnávače zboží Zboží.cz a Heureka.cz. Rovněž …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on analyzing types of marketing campaigns for internet stores located in the Czech republic and on implementation and evaluation of one specific campaign for internet store www.nikiski.cz that is selling ski equipment. A campaign for this specific eshop started in the winter season 2012/2013 and was focused on increasing sales through price comparison site Zbozi.cz and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 11. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/65778
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
- Vedoucí: Monika Barton
- Oponent: Dušan Kučera
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/65778
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Internet jako inzertní médium
Michaela Pařenicová -
Internet jako komunikační kanál - návrh kampaně pro konkrétní společnost
Jakub Stingl -
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internetová kampaň jako prostředek účinného oslovení zákazníka
Eva Toulová -
Internet jako moderní nástroj marketingu
Martina ŘEHÁKOVÁ -
Internetová reklamní kampaň vzdělávací instituce
Michal Novák -
Use of agile marketing and social media to enhance website traffic volume and social networks account frequency exposure for SME's
Maria Ravoeva -
PPC a remarketing na Facebooku a v Google AdWords
Michaela Bochňáková