Ing. Kateřina Kozlová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace a PR zdravotnického zařízení

Marketing communication and PR of Medical Institution
Abstract:
Cílem bakalářské práce je posoudit účinnost a úspěšnost současných marketingových aktivit vybraného zdravotnického zařízení a zadat návrh, který by je v případě uvedení do praxe, mohl všechny zefektivnit.
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to assess the effectiveness and success of the current marketing activities of the chosen medical institution and to submit a proposal, that would, if put into practice, make them more efficient.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní